You Name It, We Bake It!

You Name It, We Bake It!

Thursday, December 11, 2008

Hari terindah walaupun tak berapa nak sihat...






Salam buat semua pembaca,

Hari ni merupakan hari terindah walaupun tak berapa nak sihat. My head is like gonna blow up this morning and after took my medication (from SMS yesterday), baru la lega... Takut juga, banyak assignment malam ni nak buat...

So buat tatapan pertama, posted my 1st ever in my life... kelas mendeco cuppies dengan Kak Lea from USJ 12. Memang seronok and best sangat. Sampai tak sabar nak buat sendiri... Dan Alhamdulillah, hasil pertama walaupun sedikit menghampakan, learning process Yun... I alwiz remind myself that practise make perfect! And I want to do it again... Challenge myself this week and took orders from a few friends... Insya'Allah, akan deliver cuppies depa esok... Nantikan hasilnya ok!

Till then, I leaves you guys with my 1st try cuppies ya... And do not forget to order to taste it yourself from my little kitchen in Balakong! Adios...

No comments:

Post a Comment