You Name It, We Bake It!

You Name It, We Bake It!

Wednesday, October 16, 2013

New vision and 'OLD' thing to focus from now on!

Salam to all fans.

Malam semalam Yun's Little Kitchen dengan rasminya telah produce not to say new product... Ramai rakan-rakan bakers yang dah buat, some of them yang menjadi inspirasi Yun untuk memulakan semua ni. Mulai hari ini 16 Oktober 2013, selain menerima tempahan kek dan cupcake premium, Yun's Little Kitchen juga menerima tempahan kek mini boxes yang menjadi kegilaan ramai peminat kek secara amnya.

Terdapat dalam pelbagai jenis kek antaranya Red Velvet Cake, Carrot Walnut Cheese Cake, Devil's Food Chocolate Cake (bestseller) and presenting PAVLOVA in mini box (bestseller). Insyaa Allah akan ada banyak lagi pilihan akan datang. Semuanya Yun lakukan demi peminat-peminat kek dan Yun's Little Kitchen dan semua yang berada di 'belakang'nya.

Alhamdulillah, setakat ini, penerimaan existing customer amat menggalakkan. Sekiranya terdapat salah silap dan terkurang dan sebagainya, harap dimaafkan kekhilafan Yun ya. Yun juga sudi menerima sebarang bentuk komen dan pendapat dari semua yang berada di luar sana, sama ada follower atau tidak supaya Yun tidak pernah BERHENTI dari belajar dari kesilapan.

Untuk itu, di pelawa kepada semua penggemar kek untuk mencuba produk terbaru dari Yun's Little Kitchen dengan mendapatkannya dengan segera... Very simple, sms/whatsapp/email me di 0172431939 atau yun_econ@yahoo.com.

Love you all and thank you for never ending support!


HOT SELLING ITEM ~ Mini Pavlova @ RM10.00 per box


Devil's Food Chocolate Cake @ RM7.00 per box (PROMOTION PRICE UNTIL FURTHER NOTICE)


Carrot Walnut Cheese Cake @ RM5.00 per box (PROMOTION PRICE UNTIL FURTHER NOTICE)


No comments:

Post a Comment