You Name It, We Bake It!

You Name It, We Bake It!

Saturday, October 19, 2013

Latest product on the line... Cheese Cake Meleleh... Aduuuhhhh merobek hati...

As Salam,

Alhamdulillah. Walaupun baru baik dari KEPENATAN... Hasilnya berbaloi. Kepala relieved dari segala tension mension waktu 9 to 5 dulu-dulu...

Hari ini berkesempatan berguru dengan Iman's Sweet Temptation's untuk kek Cheese Melelehnya yang sangaaaatttt fofular... Pakej dengan segala macam ilmu yang dah sarat kat dada ni. Thanks Tica Ziza... Lain kali leh ajar lagi yerr...

Oleh itu Yun dengan ini suka lah nak mengwar-warkan yang Yun's Little Kitchen akan ada produk baru SOOOOOON! Sangat tidak menyesal kalau nak cuba... Sedaaaaaaappppppp sangaaaaattttt! (tengok la macamana nak bake tu nanti... Mau 1 tuk jual, 2 tuk di'ngap' nisbah merepek dah tuuuu)... Jom kita enjoy gambar-gambar sepanjang kelas berjalan dulu okies!

Sempat cikgu candid gambo anak-anak murid yang dah tak sabo meng'upload' ke warung maya a.k.a mukabuku... Cer teka Yun yang mana?

Mula-mula macam ni... Lepas tu macam tu pulak... Haisshhh

Cheese Cake Meleleh versi Vanilla and 'Ter Miss You' (Tiramisu)

Melty Hershey yang memang tak boleh belaahhhh! Memang kena order....

Hehehe So, apa lagi kengkawan. Jangan lepaskan peluang ini. Kalau selama ni rasa jauh sangat nak order, susah nak pick-up dan dah lama sangat-sangat teringin... Boleh lah dapatkannya di Yun's Little Kitchen ya!

Daaa....

No comments:

Post a Comment