You Name It, We Bake It!

You Name It, We Bake It!

Tuesday, December 27, 2011

Happy Birthday Oli!

Salam,

X'mas just passed by and I had a very great holiday with my family at my in law's which is at Mersing, Johor. Berkebetulan, sekarang tengah musim ombak besar, so kami satu family sempat la menyaksikan sendiri peristiwa yang jarang2 berlaku itu.

Qayyiem dengan baju sejuk pinjam... Hehehe... Sejuuukkkkk!

Bot2 di jeti dah eye level dgn jejambat! Macamana tuuuu? Kuasa Allah...

Selepas menjamu selera di Felda Tenggaroh 2! Tq Tok Cik, lauk2nyer sangat sedap sekali!


Ombak besar dah bermula... Kami berdiri betul2 di gigi air. Naik menggigil juga kepala lutut... Dalam kotak fikiran asyik teringat peristiwa Christmas tahun 2005 tuuu... Hish, mintak simpang kaaannnn

Sebelum balik ke kampung, sempat melepaskan hasrat seorang BFF ni TERINGIN sangat nak makan RVC saya... Kebetulan juga birthday Mr. Hubby si BFF ni jatuh pada hari Sabtu, so I baked for her one... Yang paling menyayat hati, satu kejadian yang tidak diduga berlaku. Subhanallah... ya lah tak semua perkara yang berlaku dalam hidup tu sempurna belaka... Mesti ada dugaan untuk memberi peringatan kepada setiap hamba Allah. Saya tidak terkecuali... Puan Amy Suhana, maaf la sekiranya kek yang diharapkan tidak seindah perkhabaran, segala salah silap itu datang dari diri sahaya juaaa... Hukhukhuk... (Tapi dapat message malam tadi kek tu dah tinggal suku... hehehe)
Thanks Amy!

9" 3 Layered Red Velvet Cake with Cream & Mascapon Cheese for Amy's deary (sebelum KEJADIAN)


No comments:

Post a Comment