You Name It, We Bake It!

You Name It, We Bake It!

Thursday, March 11, 2010

Alhamdulillah....

Salam buat semua pembaca...

Alhamdulillah... Lama juga saya bercuti dari mengemaskini blog saya ni. Rasa macam dah terbengkalai pulak rasanya. Hari ini genap 41 hari saya berpantang dan Insya'Allah akan selesai dalam beberapa hari saja lagi.

Dalam tangan masih berbaki beberapa posting yang belum saya updates. Bercuti bukan bermakna saya tidak mengikuti perkembangan sahabat2 bakers yang lain. Alhamdulillah juga nampaknyer they are doing so so well and all the best for them and good luck! Di sini saya update kan beberapa posting yang saya katakan tadi. Kepada customer2 yang menghubungi saya untuk membuat tempahan, buat masa ini saya masih bercuti dan Insya'Allah saya akan mula mengambil tempahan semula dalam masa terdekat ini.

Kepada semua terima kasih kerana masih sudi menyokong saya dan tunjuk ajar yang diberi akan saya ingat sehingga akhir hayat.

Thank you.

No comments:

Post a Comment